2. ממברנת ה B-Nitrox

מערכת ה- B-NITROX מפרידה מהאוויר את כמות החנקן (N2) הדרושה בכדי להגיע ליחס החמצן הנחוץ בתערובת ה-Nitrox לדחיסה.

עם מערכת סינון שמן משופרת ומדחס Nitrox שאושר ע"י מכון התקנים הגרמני - TÜV, ממברנת ה- B-NITROX עומדת בתקנים המחמירים יותר.

ריכוז החמצן המירבי בתערובת הניטרוקס יהיה 40%.
 
קצב תפוקת הנייטרוקס :   260-450 ליטר לדקה.
 

הסבר עיקרון פעולת מערכת ה B-NITROX

מערכת ה B-NITROX מורכבת משלושה רכיבים.
  

Low pressure compressor


מדחס חסכוני ללחץ נמוך, לאספקת לחץ האוויר של 10 בר, הנדרש בכניסה לממברנת ה-Nitrox .

  • מדחס בורגי ללחץ נמוך מבית היוצר של Bauer.

  • פעולת המדחס שקטה במיוחד - בזכות מעטפת השתקה, הרעש בקירבתו 62-71 דציבלים.

ETC converter - מערכת סינון שמן


מערכת לסינון חלקיקי שמן מהאוויר מבוססת תהליך קטליטי (בדומה לממיר קטליטי בכלי רכב), כדי להגן על הממברנה שאחראית להפרדת מולקולות החנקן מהאוויר.
 

האוויר המופק מהמדחס הבורגי, מוזן דרך מערכת הסינון, כדי לנקות את שיירי השמן שנוצרו במהלך הדחיסה, לפני ממברנת ה Nitrox.

  • מערכת הסינון החדשנית, היא ממיר קטליטי שממיר את חלקיקי השמן באוויר למים ו-CO2

  • אין צורך בהחלפת קרבי טיהור, מה שמוזיל משמעותית את הוצאות ההפעלה של המערכת.

 

Membrane for Nitrox production


הממברנה מפרידה מולקולות חנקן מהאוויר העובר דרכה, ובצורה זו גדל אחוז החמצן בתערובת.

האוויר נטול השמן שמגיע ממערכת הסינון, הופך ל-Nitrox במעבר דרך הממברנה.

  • את כמות החמצן בתערובת ניתן לקבוע בין 21-40%.

  • יעילות הפרדת החנקן בממברנה, מושפעת מטמפרטורת האוויר, ולכן האוויר המועבר בממברנה, עובר דרך יחידת קירור/ייבוש, ששומרת על טמפרטורה קבועה של 20OC.

  • תערובת ה-Nitrox המופקת בממברנה, מוזנת למדחס ה Nitrox.

 

 


צלצלו: 03-540-6890

יצירת קשר
  • שם מלא
  • טלפון
  • אימייל